Get to know me TAG!

13:50

Ahoj! Tak Vás konečně vítám na svém blogu, několik měsíců byl pouze jen v mé hlavě a teď se tedy konečně stává reálným. Dlouho sem přemýšlela co by bylo vhodné zveřejnit jako první článek a myslím, že nejvhodnějším příspěvkem bude Get to know me TAG! Vybrala jsem z něk pár otázek, které mě zaujaly, tak doufám, že se o mě něco zajímavého dozvíte.
Doufám, že se vám tu bude líbit, a že se sem třeba budete i občas vracet! :)

Můj instagram - Luciiesh

1) What is your middle name?
Žádné "middle name" bohužel nemám :(

2) Share your favorite subject in high school.
Haha, poměrně těžká otázka. Asi řeknu Základy společenských věd, které obsahovaly psychologii, sociologii, ekonomii, filozofii.. Ale, že by to byl předmět, kterej bych nějak zvlášť milovala, to se říct nedá :D

3) What is your favorite drink?
Určitě horký čaj. Můžu ho pít ráno, večer, v zimě, v létě... no a z těch alkoholových (:D) v poslední době vede rozhodně Aperol Spritz!

4) What would you name your children?
Asi sem nad tím níkdy pořádně nepřemýšlela..

5) What is your favorite book?
Bohužel jsem už straaaaašně dlouho nic nepřečetla a doufám, že to co nejdřív napravím. Ale mezi mé oblíbené knihy patří určitě Jo Nesbo - Sněhulák

6) What is your favorite color?
Tak tady je to jasný - červená, bílá, černá

7) What is your favorite animal?
Pes

8) What is your favorite perfume? 
Určitě Calvin Klein - Euphoria, ale bohužel mi došel.. :((

9) Do you speak any different languages?
Ano :) Anglicky a mám i základy francouzštiny a španělštiny, které bych chtěla prohloubit, dále bych se ráda naučila německy, a třeba i rusky.

10) Do you have any siblings?
Ano, mám dvě starší sestry.

11) What is your favorite store?
No tak na to je odpověď taky jasná. Bezkonkurenčně ZARA a můžou to potrvdit snad všichni kdo mě znají :D :).

12) What is your favorite movie?
Já vím, že to bude asi znít jako klišé když napíšu Ďábel nosí Pradu, ale je to asi jedinej film, který jsem viděla opravdu hodněkrát a kdykoli se na něj ráda podívám znovu.

13) What are some of your favorite TV shows?
Bezkonkurenčně Přátelé! Je to už takový můj relax, pouštím si je při uklízení, lakování nehtů apod..  Znám je nazpaměť a asi mě nikdy neomrzí. :)

14) PC or MAC?
Rozhodně MAC! Mám macbook air půl roku a neměnila bych!

15) What phone do you have?
Iphone 5S

16) How tall are you?
Přesný číslo Vám teda bohužel neřeknu, protože přesně nevím, ale není to víc jak 165 cm?

17) What color are your eyes?
Zelené s trouchou hnědé

18) If you could live anywhere in the world, where would you live?
Paříž nebo Londýn

19) If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Asi bych šla vykoupit Zaru a pak bych si koupila Volkswagen Beattle.

20) Can you solve a Rubix cube?
Ne a hrozně mě to rozčiluje :D

21) Do you like watching scary movies?
Ne, ale viděla jsem jich už celkem dost :D

22) Can you whistle?
Jestli se tomu dá říkat hvízdání... :D

23) Do you make wishes at  11:11?
Ano, pořád

You Might Also Like

1 komentářů